söndag, augusti 03, 2008

KEEP TALKING SHIT ABOUT ME, YOU MAKE ME FAMOUS!

Tänkte bara skriva några ord till vissa personer här. Jag drar inte alla över en kant, men ni som tar åt er vet att det här är till er.
Jag tänkte säga att det jag skriver om att vi åker till hus som sägs vara hemsöka av andar och sånt och att vi vart med om ganska mycket saker när vi kommit hem, kanske att vi fått med oss något hem som stör oss och att vi mår dåligt över det och att vi kommer ta det lungt ett tag så det inte händer något allvarligt. När jag skriver det vill jag inte att ni ska tycka synd om oss som en viss person trodde att jag ville. Jag, Ann-Marie, Jenny och GusstN bryr oss inte om vara andra tycker men det här är min blogg så jag lär få skriva vad jag vill utan att folk ska tro att jag skriver massa om att det händer saker hemma hos oss och sånt för att ni ska tycka synd om oss.
Vi vet mycket väl att om man inte är försiktig nog så får man skylla sig själv om man får med sig något hem när man vart och besökt sånna hus. Som jag skrev i inlägget under, för det minsta lilla tecknet man får som är övernaturligt ska man ge sig av för dom varnar er. Liksom nu är det bra, vi ska inte vara kvar längre här nu. Man lär ha respekt för det döda.
Så när jag skriver om hus vi besöker i Sverige som sägs vara hemsöka av olika slags andar, själar m.m så tro inte att jag skriver ut det här för att ni ska tycka synd om oss om något händer för vi gör det här frivilligt.
Förresten så är det väl roligt att få veta lite om olika hus för er som är intresserade av sånt här, då vet ni ju själv om ni ska besöka något av dom här ställerna som vi vart på, om det går att gå in i dom t ex för annars är det knappt värt att åka långt bort om man ända bara kan gå på utsidan. Men för vissa räcker det. Vi åker inte runt för att bryta oss in för oftast äger någon husen eller marken som det står på och man vill ju inte förstöra något. Och det är synd att folk förstör så mycket, varför kan man inte låta det vara som det är bara? Så onödigt att klottra, kasta sönder rutor, sno med sig saker hem och allting.
En sista sak bara. Ni som tycker att det är sjukt att man åker runt till spökhus och sånna saker, sluta läs min blogg då? Onödigt att gnälla, alla har olika intressen och just nu så är vi intresserad av det här. Och vi ska ta det lungt ett tag framöver nu också så här kommer det inte skrivas så mycket om spökhus. Men som sagt, sluta läs min blogg om ni inte tycker det är intressant och sköt er själva och skit i vad andra gör. Så länge det inte är olagliga saker. Och att gå runt vid ett hus och kolla är inte olagligt och om vi åker fast är det vårt egna fel.
Tack för mig!

Inga kommentarer: