torsdag, augusti 21, 2008

Hemma!

Kom hem från GusstN nu, kollade på en film men just nu kommer jag inte ihåg va den heter. Det handlade om någon kille som hade suttit i fängelse i 12 år och kom tillbaka till lilla staden som han bott i.
Måste försöka sova nu för jag ska upp vid 06:00 i morgon och duscha och sen till skolan en snabbis om jag orkar, hinner, har lust och får tag på Richard. Mamma och pappa ska åka iväg i morgon till fjällen någonstanns, 30 mil bort iaf. Så jag lär planera hur helgen ska se ut i morgonbitti om jag inte får det klart nu ikväll.
Vi hörs i morgonbitti då får ni veta hur min helg blir, är så stressad nu så jag orkar inte sitta vid datorn. Ni kommer nog inte höra så mycket av mig under helgen sen men det kommer komma massa bilder vilken plan jag än väljer att åka iväg på.
Godnatt!

Inga kommentarer: