måndag, augusti 11, 2008

Pasta <3

Nu har jag lagat mat och ätit. Det vart mn favoritmat, PASTA. Min älskling äter också pasta jämt så när han kommer hit nästa gång ska han få någon god pastarätt.
Själv gjorde jag pasta med kycklingsås. Hur lätt som helst och gott. Skärde en kycklingfilé i mindre bitar och stekte, skärde gul paprika i halvstora bitar och satt i med majs när kycklingen var färdig. Tog två små skedar med chilisås, en skvätt matlagningsgrädde och lite cream frech och en mjölkskvätt och lät det småkoka en stund till pasta vart klar. Testa, hur gott som helst.
Nu när jag ätit vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Ska sätta mig och läsa aftonbladet, expressen och arbetarbladet på Internet nu iaf, sen ringa min älskling innan jag fortsätter plugga sen. Ni ska få veckans planer sen också. Det är inte så mycket, men ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.