tisdag, augusti 26, 2008

Dålig fantasi.

Idag har jag verkligen dålig fantasi om vad jag ska skriva i bloggen. Fast jag brukar inte veta före vad jag ska skriva utan det kommer bara av sig själv. Vet inte riktigt vad som får er att läsa min blogg eller va jag ska skriva för att locka hit fler läsare. Va vill ni läsa?
Ska jag fortsätta skriva varje dag om vad jag gör hela dagarna, eller ska jag skriva mer om sånt som jag är intresserad av. Piercingar och tatueringar, kändisar och nyheter?
Kanske ska börja tänka om lite om bloggen, vi får se.
Har iaf städat upp lite i mitt rum nu, spelat gitarr, druckit kaffe och gått och postat lite saker. Nu ska jag och mamma åka till mormors hus och plocka fina stora glasäpplen. Sen när jag kommer hem ska jag göra kycklingwook med nudlar. Vad som händer ikväll vet jag inte men det får ni veta när jag är tillbaka.
Saknar dig.

Inga kommentarer: