tisdag, augusti 19, 2008

Är i skolan!

Nu sitter jag i skolan med Richard. Vi sitter nere på Hp-s datasal. Shit, det här var länge sen kändes det som fast det vara ju i början av Juni vi var här sist. Sitter vid min dator jag alltid satt vid, lika seg som den vart dom 3 åren jag gick här i skolan.
Alla nya 1:or springer omkring och tror att dom är tuffa som bara den för att dom kommit upp i gymnaiset, var vi också så när vi började? Jag vet att efter första dagen här på Björkhagsskolan var skit typ, ville inte tillbaka men efter några dagar så var det roligt och jag har haft 3 underbara år här med klassen och lärarna.
Iaf, har vart till syon och snackat och det är inte alls mycket vi ska göra. Projektarbetet (som vi snart är klar med) sen ska vi beta av några IG-n som vi kanske har 1 -2 saker kvar att göra i. Nu upptäckte Richard att dom tagit bort våra användare på datorerna så vi kommer inte åt alla uppgifter vi gjort förut så vi ska springa bort till receptionen och prata med Agneta nu så vi har det gjort. Efter det ska vi vänta tills lärarna kommer tillbaka till HP för vi ska prata med dom om vad vi har kvar i dom ämnerna vi ska fixa upp. Efter det ska jag hem och äta, sen gå ut och gå.
Hörs om ett tag!

Inga kommentarer: