onsdag, augusti 27, 2008

Med eller utan piercingar?

Jag lovade er en bild på mig när jag hade tagit ut alla piercingar i ansiktet men sen ångrade jag mig för jag tycker att jag ser ut som en spöke med konstig näsa och bäverkinder.
Men här har ni det iaf, det är inte så farligt att visa sig utan utsmyckning. Såg ju ändå ut såhär innan jag började göra alla piercingar, det var över 6 år sedan jag var helt tom på utsmyckning. Länge sedan, att jag inte tröttnat på att ha allt i.
Som sagt, har ju ganska mycket "skrot" (som alla säger) i ansiktet.
Jag är ju så van att ha dom i så dom borde få stanna där tills jag känner att jag inte kan ha dom längre, t ex om jag får ett jobb där dom inte tillåter att ha några piercingar. Vet att den dagen jag tar ut dom ska jag iaf ha kvar en ring i näsvingen och en plupp i underläppen i mitten.


Ska jag ha dom kvar eller ska jag ta ut dom?
(Klicka på bilden för att få se den större)



Inga kommentarer: