tisdag, augusti 19, 2008

Godnatt!

Jag skulle kunna sitta vid datorn nån timme till men det finns ingenting här och göra. Har precis kollat bilddagboken, alla bloggar och läst aftonbladet så nu har jag gjort det sista för kvällen.
Ska bara slänga in alla kläder som ska till tvätten och borsta tänderna sen lägga mig. Jag ska dammtorka och dammsuga i mitt rum i morgon förmiddag. Ska även till skolan vid 10 tiden med Richard, men vi ska inte vara där mer än 30 minuter för vi ska bara hämta lite papper.
Efter det ska jag hem till mormor och kratta upp äpplen på tomten, sen ska jag hem! Nu vet ni lite vad jag ska göra i morgon. Men vi hörs när jag vaknar i morgonbitti runt 7-8 tiden. Godnatt!
Förresten, tatueringsmässan som jag skulle på i Stockholm sista helgen i Augusti. Det blev inget med det. Skulle ju berätta om det för er, men nu behövs det inte längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

happ :/