tisdag, augusti 12, 2008

Han gör mig galen..

Jag blir galen på denna söta karl ibland. Han gör mig galen, fast på ett bra sätt. Det sprätter i mina ben och jag tycker han är så sjukt söt när han skriver sånna söta saker.
Som t ex idag när han hade vart och badat med en kompis och kom hem till datorn.

. Sandie . säger:
simmade du?
. Ρєτєя . säger:
nä bara sprattla lite ju
. Sandie . säger:
ååh, va gulligt.
. Sandie . säger:
Doppade du dig helt?
. Ρєτєя . säger:
inte huve
. Sandie . säger:
ok..
Ρєτєя . säger:
ville inte få vatten i näsan jurå
. Sandie . säger:
kom det hajar?
. Ρєτєя . säger:
pirayor
Var inte det gulligt skrivet av honom? Lilla sötnosen ville inte doppa huvudet för då skulle han få vatten i näsan t ex. Låter kanske sjukt tycker ni men jag tycker han är världens goaste människa. Han kommer med sånna roliga saker så jag blir galen, men som jag sa... På ett bra sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vet inte eftersom det inte är min tv. Men det är väl LCD tror jag!