tisdag, augusti 19, 2008

Tillbaka i källaren!

Sådär, nu har jag kommit hem från skolan. Har ätit tacos också och läs tidningen. Jag och Richard gick och fixade så vi kommer in på vår citrix nu så vi kommer åt allt gammalt i skolan så nu är det fixat. Var roligt att träffa lärarna igen också.
Dagens planer är inte så mycket, men ändå lite. Får se om jag hinner med allt eftersom klockan redan är 15:30. Men det gör jag nog.
Jag ska.....
* Plocka undan alla kläder från soffan i mitt rum, städa undan allt överallt och dammtorka och dammsuga.

*Skriva på lite papper och fixa och dona och gå iväg och skicka innan klockan 18.00.

* Klippa mig. Vet inte riktigt hur jag ska göra med håret än för jag har tröttnat på att ha det hängandes rakt ner bara, men det är ju hårdrock. Men ändå, skulle vara roligt med lite uppklippt. Vi får se, eventuellt att jag ska bleka det idag också.
*Gå ut och gå!

* Fixa naglarna, ringa Jenny om tatueringsmässan så allt är klart med det. (ska berätta om det för er senare idag.)
Kanske lika bra att börja! Hörs senare.

Inga kommentarer: