torsdag, augusti 28, 2008

Skönt med frisk luft.

Nu har jag kommit hem igen då, var riktigt skönt att gå ut och gå. Roligt med sällskap av mamma när hon inte gnäller hela tiden. Det blåser jättemycket ute iaf, nästan så man får ont i öronen.
Jag ska gå ut och gå en vända till på eftermiddagen också, det där gav inte så mycket tyckte jag. Ska börja gå 2 timmar om dagen, eller iaf försöka.
Nu sitter jag och skriver mail med GusstN, hon sitter på hennes jobb och när hon ringer runt så kan hon passa på att maila från deras jobbmail. Vi planerar helgen nu, får se va det blir för min del men ni får reda på det dirket när allt är klart. Det är spännande iaf, det handlar om spöken.
Har också fått mail tillbaka av Dennis (Bimboboy), Intervjun kommer komma upp här i bloggen någon gång i mitten/slutet av nästa vecka. Något ni skulle vilja veta om honom som jag kan ta med i Intervjun, kommentera det då i de här inlägget eller maila mig, Sandylower@hotmail.com

Inga kommentarer: