tisdag, augusti 12, 2008

Ojoj.

Hallå alla där ute i Sverige! Va har ni för väder? Här är det mulet nu, solen har vart framme hela dagen men nu är det dåligt väder på gång.
Jag har inte gjort allt det jag skrev tidigare, har pluggat en massa, duschat och fixat med håret men inte ringt Hofors hus angående lägenheten. Det ska jag göra i morgon när dom har öppet, det är 2 timmar på morgonen bara men jag ska ändå gå upp vid 9 tiden i morgon.
Tidigare idag gjorde mamma mat, det vart riktigt nyttig och helt utan fett. Det ända som var fett var oljan men det är mycket nyttigare men det än smör i stekpannan. Hon gjorde vit fiberpasta och sen morötter, vitkol, lök och krossade tomater till en slags såsliknande grej. Fast det var bara strimlat, INTE mosat. Och nu nyss gjorde jag varma mackor av limpa (skogoholms) med tomtat, chilisås och makrillfilé (dom ligger i tomatsås). gott gott gott och inte speciellt onyttigt heller.
Nu ska jag platta ner mitt hår och avsluta pluggandet, sen vänta tills Malin slutar jobbet för då blir det en promenad (igen). Hörs om en stund.

Inga kommentarer: