fredag, augusti 08, 2008

Hemma igen!

NU har jag kommit hem, äntligen. Fast har vart hem en sväng mot kvällningen men åkte iväg lika fort.
Åkte ju först till Sandviken vid 11 tiden i morse då Jenny och GusstN hämtade mig, vi kom iväg rätt sent eftersom jag var seg att fixa mig. i Sandviken var vi in på Dollar och Rusta. Sen åkte vi till Valbo och gick där i flera timmar, jag köpte två par leggings, hårspännen, en tröja och underkläder. (ni får se tröjan i morgon). Sen åt vi där i Valbo innan vi åkte vidare till Gävle och gick på Cityfesten i några timmar. Där träffade vi massa folk. Jag köpte en rolig sak, brända mandlar och ett par till leggings.
När jag kom hem fixade jag mig lite och åt en bulle som mamma bakat och sen kom Jenny, GusstN och Ann-Marie och hämtade mig. Då åkte vi bort till en sjö där det fanns en grillplats inomhus där vi grillade majs och sånt. Och nu är jag hemma, är trött så ska lägga mig direkt.
Ni får se bilderna i morgon jag tog idag! Godnatt.
Justja, har träffat min granne nu. Killen som flyttat in här i röda huset. Han kom och gick med sin pyttelilla hundvalp när jag var påväg ner till vägen då dom skulle hämta mig ikväll. Jag stannade och sa hej och klappade hunden och den var jättesöt och hoppade runt mig. Då sa killen "han gillar dig." sen sa han " Jag ska nog fortsätta hemåt nu, vi hörs". Så var det med de. Godnatt (igen).

Inga kommentarer: