lördag, augusti 30, 2008

Då var det klart!

Har pratat med mamma, pappa och bror Andrej. Dom säger att dom ska lämna mig själv i huset sen en helg och kolla om jag vågar sova ensam hemma. Dom är så töntiga, mamma ska inte säga nått som vill att jag ska sova hemma i huset med henne när pappa jobbar natt.
Aja, nu är det iaf klart att jag ska med helt. Dom har väl fattat att dom inte kan stoppa mig. Men inatt lär jag sova hemma iaf så Jenny, Ann-Marie och GusstN får antingen hämta mig i morgonbitti eller så tar jag en promenad dit på morgonen. Vi ska åka vid 06:00 tiden (tror jag det var).

Nu ska jag packa lite, va ska jag ha med mig då tro? Mjukiskläder, filt, nån bok att läsa i bilen, mobilladdare, pengar, mat. Man behöver ju knappast plattång och smink eftersom man är uppe i bergen där ingen bor typ så det är ingen som ser en där uppe. Ska ju ändå fixa mig i morgonbitti innan vi åker.

Nu ska jag äta pannkaka, sen gå till GusstN för hon ska bränna en skiva och jag har skivorna här, sen ska vi till Ann-Marie med Jenny och planera till i morgon. Sen ska jag hem och stryka och duscha senare ikväll och packa allt.
Hörs när jag kommer hem ikväll!

Inga kommentarer: