onsdag, augusti 27, 2008

Onsdag!

Godmorgon! Har ni sovit gott?
Jag har sovit sådär, har vaknat inatt igen hundra gånger i timmen. Men nu är jag uppe iaf och har nyss ätit frukost. Ska inte iväg någonstanns idag förutom att jag ska till mormor en sväng på eftermiddagen. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen..
Igår vart det inge mer uppdatering här i bloggen för allt gick så fort. Åkte iväg med GusstN och hennes mamma och handlade sen hyrde vi film. Prinsen och jag 2, Den var bra. Kom hem vid 22 tiden och gick och la mig direkt.
Jag ska fundera lite på hur jag ska göra med bloggen iaf. Från att ha 150-250 läsare om dagen till knappt 20 stycken. Men jag tänker inte blogga för att få läsare utan jag tänker blogga för att jag tycker att det är roligt att skriva om vad jag gör på dagarna. Och sen får det gå upp och ner hur mycket det vill.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.