onsdag, augusti 27, 2008

Piercingtävling & Intervju med Bimboboy.

Fick svar av en anonym person i dagens första inlägg om att jag tappar läsare. Lite av det som stog var att.. "Såklart du tappar läsare när du lovat ditt och datt om olika saker som aldrig kommer upp. T ex, Intervjun med Bimboboy och tävlingarna om piercingar en gång i veckan. ". Då svarar jag att det är inte alltid man får tag på Bimboboy (Dennis) för att prata om när jag kan göra intervjun med honom men nu har jag skickat iväg ett mail till honom om det, så jag säger till er direkt när det kommer att ske.
Och när det handlar om att jag försöka ha en piercingtävling här i bloggen för er som är intresserad av det och skulle vilja vinna piercingsmycken så är det så att eftersom inte så många svarade så blev det inge med det. Ska jag kanske försöka igen?



Och jag lovar att så fort som bara Dennis har tid så ska jag göra en Intervju med honom som kommer dyka upp i bloggen. Jag har nyss börjat skriva ner dom mest intressanta frågorna, sen blir det nog diskussioner också. Hoppas ni blir nöjda nu.

Inga kommentarer: