söndag, augusti 17, 2008

Varför inga festbilder?

Ni kanske undrar varför det aldrig kommer upp några bilder från när jag varit och festat. Nu ska ni få veta varför.
När man kollar på bilddagboken finns det 100 bilder som alla laddar upp från olika fester. Vist är det roligt med masa bilder från fester man vart på men jag har aldrig med min digitalkamera och på mobilen blir det inga bra bilder när det är mörkt ute, då lär man ta kort jättenära.
Det är aldrig någon som tar kort när jag är på fest heller av mina kompisar. Vet inte varför riktigt men det är så det är.
Men nu har jag bestämt mig, för varje fest jag ska på ska det knäppas massa kort som jag ska dela med mig av till er och dom kommer komma upp på bilddagboken också. Och jag lovar att bli bättre på att ta andra kort också när jag är ute på saker. Som t ex igår på crusingen då jag bara tog ett kort.
Förresten... Jag tappar läsare! Från att ha över 3000 på en månad till knappt 1000 stycken nu! VARFÖR?

Inga kommentarer: