onsdag, augusti 27, 2008

Dags att planera hösten!

Ska göra kycklingwook och nudlar ikväll (eftersom jag inte gjorde det igår och mamma inte har kommit hem med wookgrönsaker) istället så nu tog jag lite pasta och carbonarasås som vart kvar från gårdagens lunch.
Gjorde en goooood smoothie med banan, hallon , blåbär, isbitar och vanligyoghurt som jag sitter och smuttar på här nu. Och brevid har jag ett anteckningsblock där jag ska börja skriva i nu. Ska planera hösten, allt som ska göras med projektarbete och saker jag ska iväg på och planera.
Vi får se hur mycket det hinner bli skrivet nu på eftermiddagen. Ska plugga lite sen också och gå ut och gå en vända.
Ni ska också få reda på vad jag ska göra i helgen, det är massa spännande saker. Ska också försöka planera in en helgresa till både Örebro, Stockholm och Karlstad, det låter kul va? Ska även fixa och dona med bloggen idag, den är konstig och bilden på sidan är suddig. Har ni några förslag hur den ska se ut?

Inga kommentarer: