fredag, augusti 22, 2008

Ensam hemma!

Det vart aldrig nå handla för mig utan jag har packat lite och sånt där för jag ska sova hos GusstN inatt och följa med dom bort i morgon över hela dagen. Mamma och pappa har packat och åkt iväg och jag sitter nu ensam hemma, ska försöka se till så katterna sover inne nu några timmar eftersom jag ska släppa ut dom ikväll innan dom hämtar mig. Då ska dom vara ute ända tills i morgonkväll när jag kommer hem.
Va ska man ta och hitta på hela eftermiddagen då?
Ni kan få massa roliga inlägg av mig hela eftermiddagen. Nu vet ni iaf vad som händer för mig tills i morgonkväll så det här inlägget vart "Dagens & lördagens planer".
Sitter på stationära datorn nu men ska stänga av den och hämta upp min bärbara dator och sätta inne i tv-rummet så man kan kolla på tv och sitta vid datorn samtidigt. Hörs snart!

Inga kommentarer: