fredag, augusti 29, 2008

Fest eller inte fest?

Efter att ha vart på väg till GusstN genom en lång skogsväg så vart det tvärnit. Det är kolsvart ute och jag tänker inte gå i kolsvarta mörkret på en liten skogsväg utan lampor där det kan komma björnar eller älgar. Så jag vände hem och nu sitter jag här. Har smsat med Jenny och hon skulle ändå iväg och festa med Ann-Marie så jag och Gusstn hade väl kollat på en film eller något. Hade ändå behövt gått hem sen i mörkret ikväll också, Det är inte så värst kul.
Nu är jag hemma iaf och vet inte va jag ska göra resten av kvällen, klockan är ju 21.00 snart så det finns inte så mycket att hitta på ändå tycker jag. Ska nog leka lite i photoshop med bilder, ni får se dom vart efter jag är klar.


Ni ska också få höra allt om Borgvattnets Präsgård vi ska övernatta i Söndag till Måndag.

Inga kommentarer: