onsdag, augusti 20, 2008

Förlåt för en dålig uppdatering idag!

Jag får först säga SORRY för en dåligt uppdaterad dag. Efter att jag hade dammsugit och dammtorkat som tog en bra tag så vart det panikdusch och sen åka iväg till mormors hus för jag skulle kratta och ta bort alla tusen äpplen på hennes mark. Sen åkte jag och tankade, sen hem till mormor med mat och handlade med mamma och pappa. Efter det mötte jag GusstN och följde med henne och kollade på hennes lägenhet hon ska ha. Det är hennes syster gammla, jättefin lägenhet. Efter det så var vi ute och gick i SPÖREGNET, åskade och blixtrade som fasiken också men tur var det när vi nästan var hemma hos GusstN. Vart jätteblöta iaf, det forsade vatten på vägen. Fast vi hade paraply så var vi dygnsur. När vi närmade oss GusstNs hus ser vi hennes syster står och filmar oss. Kanske att ni får se det nån dag.
Nu är jag iaf hemma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen, ska upp i tid i morgon för då ska jag till skolan.
Lite bilder har ni här....


Nere i mitt rum, mitt snygga glasbord och min älskade dator. Myshörna det där.
Tv, Sterio, Gitarr, Playstation m.m Har en större Tv också men den får inte plats på min tvhylla. Fast den där är normalstor.

Hittade även ett fyllekort från i Lördags när det vart partaj. Såg inte så full ut (men det blir jag aldrig heller) men kommer inte ihåg vem som tagit kortet med min mobil.
GRRR!!! *morrar*


Sen har jag äntligen fått tillbaka mina snören av GusstN så jag har snörat mina höstskor. Snygga höra converse. Snygg mörkgrön färg också.


Här är smoothie-n jag gjorde idag. Gott gott gott.





Inga kommentarer: