fredag, augusti 22, 2008

Fixa och dona!

Har ätit frukost för nån timme sedan och pratat med mamma och pappa. Dom ska åka nu snart.
Jag håller på och laddar ner lite låtar som jag ska bränna ut åt dom, men det är krångel för jag lär ladda ner på min bärbara och skicka till stationära där jag ska bränna för nerladdningsprogrammet funkar inte just nu på stationära och jag har inget brännprogram på min bärbara dator. Samtidigt ska jag ladda in alla mammas kort på hennes digitalkamera och sortera upp i olika mappar.
Men nu ska jag fixa det sista med låtarna och sätta igång på bränning sen åka och handla med pappa snabbt. Hörs när jag kommer hem, alltså väldigt snart.


Hittade ett kort på min syster också, lite suddig dock men hon är lika fin ändå. Jag älskar henne så mycket. Hon är en av dom underbaraste personerna i mitt liv och hon stöttar en alltid. Världens bästa och finaste syster!

Inga kommentarer: