torsdag, augusti 28, 2008

Pasta och kyckling.

Idag gjorde jag egen lunch. Kokade nå roliga makaroner som såg ut som hjul och till det stekte jag små kycklingbitar jag skärde av en kycklingfilé med olja och kryddsatte med Curry och Piffiall krydda, när det var färdigstekt så tillsatt jag Uncle Ben's Sweet & Sour med ananas (bilden).
Det vart jättegott. Finns en portion kvar tills ikväll eller i morgon. Tror det blir en rask promenad till mot kvällningen sen gröt till kvällsmat.
Har disskuterat lite med Jenny, Ann-Marie och GusstN över sms men det leder inte så långt. Har räknat ut lite bensinkostnader m.m men tror att jag ska träffa dom senare och prata lite om dom har tid, annars blir det i morgonkväll. Sen när allt är klart ska ni få veta hur helgens planer blir.
Nu ska jag sätta mig med boken och plugga och läsa i sängen, ska hämta ett stort glas med vatten först bara.

Inga kommentarer: