tisdag, augusti 19, 2008

Klippa mig.

Just nu sitter jag och lyssnar på Amy Macdonald - This is the life och funderar på hur jag ska klippa mig. Jag vill ha någon cool frisyr. Ska färga det i morgon, ska ha svart och vitt igen som jag hade förut. Men denna gång ska jag inte ha vitt under utan i överhåret fast inte överallt.
Jag har verkligen tröttnat på att ha hår som bara hänger rakt ner och en jobbig lugg. Nu ska det bli en riktigt fräsig frisyr. Fast ändå, kommer ångra mig sen ändå. För det är skönt att kunna dra luggen åt sidan och bara platta ner och allt och ha det hängandes.
Det ända jag är rädd för är att om jag klipper mig som jag tror jag vill ha det så kommer jag inte kunna fixa till det sådär snyggt som det är på bilderna jag sett. Men man lever ett liv, man lär ju våga chansa. Bild kommer ni få se när jag färgat det. Dags att hämta saxen då, hörs snart!

Inga kommentarer: