torsdag, augusti 28, 2008

Tiden rinner iväg.

Jag som skrev att jag skulle plugga idag. Vet ni va jag har gjort dom senaste snart 5 timmarna sedan jag uppdaterade bloggen sist? Jag har inte gjort någonting, har suttit vid datorn bara och hållt på med photoshop och pratat med lite folk. Tiden rinner iväg så fort......
Det är också klart nu vad som kommer ske i helgen, eller det är på Söndag det kommer ske. Ni ska få reda på det antingen ikväll eller på Lördag. Det beror på hur länge jag blir kvar vid tv-n för klockan 20:00 blir det något program jag ska se med mamma.
Det jag ska iväg på i helgen (söndag) kommer bli en chock för mamma också. Hon kommer bli jätteförbannad och skrika och allting så kommer inte släppa bomben förns på lördag. Ska berätta allt för er sen.
Vart ingen promenad heller och ingen gröt, ska väl ta och göra något att äta nu innan klockan blir för mycket. Programmet på tvn börjar snart också. Hörs när det är slut.

Inga kommentarer: