söndag, augusti 17, 2008

Söndag!

Godmorgon alla! Var ute och åkte crusing igårkväll till 22:30 tiden för då drog jag till Ann-Marie och började festa. En timme efter kom Jenny och GusstN dit och vi fortsatt till efter tolv någongång. Då gick vi ut på bruket (centrum i Hofors) och kollade om det var nå crusing kvar, men det var bara dom vanliga Hoforsborna som körde runt runt. Träffade DillaN´s bror Martin och hans 40 polare vid busshållsplatsen men där hängde vi inte länge innan vi gick ner förbi Mona Lisa´s där Malin Björklund flög på mig, hon var där med Dennis och co. Sen gick vi vidare förbi Depå där Martin och Sigge och alla stog och hängde ute på terassen. Vi tänkte att det inte var nån ide att gå in på Depå eftersom dom stängde 02.00 redan och klockan var efter 01.00 så vi gick till Micke men han var inte hemma. Sen kom Erik och Räkan och mötte oss där och följde med till Depå och stog där utanför. Roligt att träffa så mycket folk när alla kom ut då det stängde.
Träffade både skåningar och dreadskarlar. Vid 03:00 kom GusstN och Jennys pappa och hämtade oss där så skjutsade vi hem Ann-Marie och sen skjutsade dom hem mig så var hemma vid 03.30 inatt. Det vart verkligen svårt att somna då men det gick till slut.
Nu har jag vaknat och har ätit iaf. Ska duscha nu och sen bara ta det lugnt resten av dagen. Saknar min älskling hur mycket som helst också, kommer inte kunna få tag på honom på nått sätt. Vet inte vart han är heller. Nästan så man börjar gråta.
Jag älskar dig JÄTTEMYCKET skruttN!

Inga kommentarer: