torsdag, augusti 14, 2008

Hemma från Horndal!

Hej alla där ute!
Jag har kommit hem från min tripp till Horndal. Hade en jättetrevlig och mysig kväll igår och det har jag haft idag också innan jag åkte hem.
Var med Sabina själv några timmar igår när jag kom fram innan hennes pojkvän kom hem från sin fiskedag med Sabinas bror Håkan. När Sabina´s prins Jocke kom hem så rökte han en regnbåge han fått och så vart det kvällsmat för oss tre framför tv-n. Efter det gick han och la sig och jag och Sabina kollade på Tjenare kungen innan vi sov.
Idag när vi vaknade, runt 9 tiden så har vi kollat på tv, hundra olika serier, ätit pasta och väntat in Sabinas prins igen för att sedan sitta och snacka och ha en trevlig eftermiddag tills jag åkte hem till Hofors igen. Vi knäppte massa FACEWARP bilder, men dom får ni i morgon.
(Bilden här över är från deras tv-rum.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lcd eller plamsa?

Anonym sa...

Vet inte riktigt eftersom det inte är min TV. Men jag tror att det är LCD tv.