lördag, augusti 09, 2008

Fest? Eller inte.

Hela dagen har jag vart sugen på att dricka lite, har städat hela mitt rum, duschat och fixat mig i över två timmar nu. Jenny, Ann-Marie och GusstN sitter hos Ann-Marie och äter nu och väntar på att jag ska komma dit och sitta på Ann-Marie´s inglasade balkong ikväll och dricka lite och lyssna på musik. Sen kommer man upp för att morsan ska skjutsa en och hon skriker som en idiot om att varför jag ska ha dom klackskorna på mig och att jag har fixat upp mig så mycket för att sitta hos Ann-Marie.
Ja vafan spelar det för roll om man gör sig lite fin då?
Hon gnäller om att om jag ska dricka kommer jag inte kunna gå med dom skorna, men herregud vi ska inte ut på krogen och det har jag sagt till henne minst 10 gånger idag. Blir så förbannad på den där kärringen, hon har sabbat hela min kväll och nu kan jag inte ta mig någonstanns om jag inte går 6 km i regnet och det kommer jag inte göra.
Så nu ska jag tvätta bort allt smink, kamma ut lockarna i håret och ta av mig min jeansklänning och leggings, ställa bort mina VS-drinkar och gå och slå på en film och kolla på.
Hörs sen!

Inga kommentarer: