lördag, augusti 30, 2008

Pirrig för morgondagen!

Nu sitter jag här vid datorn med papper och penna framför mig, ska snart hoppa i säng men först skriva upp vad jag ska ha med mig i morgon.
Nu ikväll har jag vart hos GusstN för att bränna ut några skivor, sen åkte vi + Jenny upp till Ann-Marie och kollade på skräckfilm, jag gosade massa med katterna. Båda var uppe i mitt knä ett tag. Efter det skjutsade Jenny och gusstn hem mig och nu har jag duschat, bett mamma fixa matsäck åt mig till i morgon och mamma har flätat mitt hår. Nu är dom verkligen jättesnälla, kanske lite orolig att deras dotter ska åka iväg nästan 50 mil till ett spökhus. Pappa är gullig och säger att det får kosta va det vill men han ska ringa mig varje halvtimme hela natten. Ibland gillar jag inte mamma och pappa men just nu... ÄLSKAR JAG DOM!
Ska upp vid 05:30 så ska lägga mig så fort som möjligt nu eftersom jag inte packat än. Men det går nog fort i morgon eftersom jag ska skriva upp vad jag ska ha med mig. Jag kommer blogga i morgonbitti om jag hinner ( men det gör jag nog ), om inte så hörs vi på Måndagkväll.
Hejdå!

Inga kommentarer: