lördag, augusti 09, 2008

Bilden från igår!

Godmorgon! Nu har jag vaknat och ätit, åt världens godaste mat. Beasås, kyckling och mos. Nu är jag jättemätt i magen så ska ta det lugnt en stund annars blir det en spya. Sen ska jag städa upp i mitt rum och dammsuga m.m, det är lortigt och saker överallt. Vet inte vart jag ska lägga allt.
Vad som händer senare idag vet jag inte än för min älskling ligger fortfarande och sover. Vi hörs när jag städat och duschat.
Här har ni några bilder från igår, dock är dom sne.

Den där karusellen ville GusstN åka med mig men jag var så kissnödig så det var ingen ide. Så träffade vi Malin H, Kurre, Ida och Mattias så GusstN åkte med Malin. Jag tror att jag och Jenny skrattade mer än dom som åkte. ha ha
Vi var in på Lusthuset i Gävle. Kolla den där stora snoppen där nere och handen. haha äckligt.

Ett egoist kort vart också taget, men det var när vi var och grillade på kvällen. Mina ögon ser jättestora ut när jag inte använder kajalpenna.


Här är min äldsta kära bror Mattias som jag träffade uppe i P-huset i Gävle igår. Var tvungen att ta ett kort på hans snygga min. Jag älskar dig bror.




Inga kommentarer: