tisdag, augusti 19, 2008

Tisdag - Förkyld.

Godmorgon! Har ni sovit gott?
Själv så man inte sovit många timmar inatt, låg och saknade min älskling hela tiden. Kunde inte slappna av och försöka sova. Kanske blir bättre ikväll. Det som heller inte är så roligt är att jag är jätteförkyld. Nyser hela tiden idag, inte roligt. Men det är bara att bita ihop.
Nu ska jag slå igång plattången och klä på mig. Gå upp och äta rejäl frukost och sen sminka mig och fixa håret. Om 1 timme och 20 minuter ska jag och pappa åka in till Sandviken en snabbis. Ska dit och göra en grej som jag är jättenervös över. Men det kommer säkert gå bra, hoppas jag iaf.
Efter det ska jag åka direkt till Richard för vi ska gå ner till skolan och prata med dom om hur allt kommer gå till för oss som ska göra projektarbetet m.m, ni får vet hur allt gick när jag kommer hem.
Hör av mig så fort jag får tag på en dator sen!

Inga kommentarer: