torsdag, augusti 21, 2008

Ingen skola idag (igen).

Jag får inte tag på Richard nu, har precis fixat mig klar men han svarar inte på mina sms för han sover säkert. Alltså blir det inge skola idag heller, klockan är ändå snart 14.00 så kanske lite sent att åka dit nu. Skrev ett sms till honom att " I morgon klockan 09:00 ska vi vara i skolan". Hoppas han dyker upp då annars skiter jag i honom och åker dit själv och fixar papper m.m
Man ska inte vara beroende var någon annan, man ska hjälpa sig själv.
Jaha, va ska jag börja med att göra nudå? Det blir inte att skriva in sig på Arbetsförmedlingen men jag kan kolla runt på jobb på Internet och sen ska jag även ringa HoforsHus och leta efter en kalender på internet. (jag skrev almenacka i inlägget under som ni ser) Men nu först kanske man ska göra lite pasta, kyckling och fetaostsallad och äta.
Det är fortfarande dåligt väder, direkt när solen kommer fram ska jag ut och gå minst 30 minuter. Hörs om en stund.

Inga kommentarer: