måndag, augusti 25, 2008

Si sådär ja!

Har kommit hem från Björkhagsskolan nu, hände inte alls mycket där. Ska sätta igång med Projektarbetet nu i veckan iaf så jag får det gjort någon gång. Har ätit nu iaf, kyckling och potatisgratäng och har även hunnit med att kolla runt på lediga jobb på Arbetsförmedlingens hemsida. Har hittat ett intressant, men mer om det sen om jag tänker söka det.
I skolan så fick jag träffa Andreas, har inte sett han sen studenten. Jag, richard och Jimmy har vart nere på bruket (centrum) och traskat runt lite och träffat Sandra och Sabina med deras småungar, så söta Emilio och Albin är. Har suttit vid parken vid folkan och snackat och sånt ockå.
Lite bilder på pojkarna.


Jimmy älskar basket och håller alltid på med en boll.
Roffe var dock inte så duktig på att snurra bolen på fingret. Jag kunde göra det i typ 3 sekunder. *stolt*

Jimmy är iaf duktig på det, han kan gå runt med bolen snurrandes i typ en halvtimme eller nått.
Nu ska jag försöka få tag på min älskling, sen kolla runt med på arbetsförmedlingens hemsida. Ni ska få se kort på mig som jag knäppte igår när jag inte har en ända piercing i ansiktet. Håll utkik.







Inga kommentarer: