fredag, augusti 22, 2008

Fredag!

Åh va jag är förvirrad nu, vet inte alls vad som händer idag och i helgen. Ingen kan bestämma sig alls. Det blir väl att jag åker till GusstN vid 18.00 tiden ikväll då hon kommit hem från jobbet och sover där och följer med dom på äventyr i morgon.
Tråkigt att vara ensam hemma hela dagen bara, ska ta med bärbara datorn upp och ha framför tv-n då. Det kommer väl börja åska och allting bara för att jag är ensam hemma sen.
Nu på morgonen har jag iaf duschat och hämtat papper så jag har det klart, ska sätta igång med projektarbetet sen, kanske till och med idag. Måste säga tack till DillaN som peppade mig igår. Fast jag kanske inte visar det så älskar jag dig vännen.
Nu ska jag gå upp och snacka med mamma och pappa innan dom åker och äta frukost. Hörs snart igen!

Inga kommentarer: