måndag, augusti 25, 2008

Sandviken + Valbo.

Nu har jag kommit hem från min tripp till Sandviken (Dollarstore och Rusta) och Valbo (Ikea). Åkte dit med GusstN och hennes mamma för GusstN ska flytta hemifrån om 1 vecka idag så hon behövde massa saker. Själv köpte jag en ny söt sminkväska, en ram där jag ska sätta i ett kort på min älskling och en 1,5 liters fin flasflaska med en söt kossa på.
Bilder ser ni här under.

Döskalle sminkväska, perfekt storlek. You´re very sex -ram som ett kort på älsklingen ska sitta i. Förstår inte riktigt det där med att det bara står SEX, borde står SexY. Och sen den söta koflaskan. Och eftersom det var pappas första dag att jobba eftermiddag efter semestern och mamma gnällde på han att han dricker så mycket mjölk så köpte jag 1,5 liter mjölk och hällde i och satt i kylen. Just nu kom han hem, får se vad han säger när han ser flaskan i kylskåpet.
Skriver sen va han sa, ni ska få se kort på mig utan piercingar också snart.

Inga kommentarer: