söndag, augusti 10, 2008

Det var sent ikväll!


Nu är jag hemma, ÄNTLIGEN! Har vart hos GusstN och vi har vart ute och gått. Vi tänkte hyra film men vi hittade ingen bra så vi gick och hälsade på hos Micke där Jenna och Amira var. Fick även träffa Mickes pojkvän Jonny som var i Hofors nu.
Efter det vart det en sväng på bruket, där träffade Malin H och snackade lite och sen åkte vi till GusstN´s hus. Efter ett tag kom Micke, Jonny, Amira och Jenna dit och vi har suttit och skrattat för jag och Jenna lekte med GusstN´s keramikhänder. Dom är läskiga.
Nu ska jag ta något att dricka och sen borsta tänderna och lägga mig. I morgon ska jag upp vid 08:30 så vi hörs då. Det jag ska göra i morgon får ni veta då.


Ni ska få lite se lite bilder också!

Jag var tvungen att ta kort på mig från sidan för min näsa ser så rolig ut från sidan. Håller ni inte med?

Här sitter Jenna med dom två olika keramikhänderna. Dom är så äckliga. jag filmade lite också, kanske att det kommer upp i morgon.


Här var på dagen utanför Mickes lägenhet när vi hälsade på. Jonny till höger, Micke på golvet, Amira som sitter med huvudet i handen och Jenna med grön tröja . PEACE!



Inga kommentarer: