söndag, augusti 24, 2008

Min helg.

Hallå igen! Nu är jag tillbaka hemma igen, i mitt hus alltså. Fast jag sov hemma här inatt men orkade inte slå igång bärbara datorn inatt när jag kom hem.
Iaf, i Fredag låg jag hemma hela eftermiddagen och gosade med katten som jag skrev. Sen kom Jenny och hämtade mig, på kvällen då var vi ute och åkte bil med Ann-Marie och hade det trevligt. På lördagmorgonen (igår) så gick vi upp vid 09:00 och åkte iväg till Furuvik, kollade på alla djur där och åkte karuseller. Det var jättefint väder och jättemysigt där.
När vi kom hem igår så vart det film hos Ann-Marie sen en sväng till Falun inatt och lite sånt. Kom hem runt 01:00 inatt, åkte rallybil med brorsan hem. Äckligt att sitta på vänster sida i den, hans bil är högerstyrd.
Bilden från Furvik finns på bilddagboken under datum 24/8. Kommer lägga upp lite bilder här senare också men nu ska jag ta något och äta, packa upp, koppla ihop bärbara datorn nere i mitt rum och duscha.
Hörs om ett tag.

Inga kommentarer: