fredag, augusti 01, 2008

Tråkigt!

Nu har jag duschat och ätit pasta och pastasås, smakade inte så gott för jag har så ont i halsen och är förkyld. Jobbigt att bli sjuk nu, vill verkligen inte det. Har inte tid att vara sjuk nu heller. Finns så mycket jag måste göra innan man börjar plugga i höst.
Sen idag är det tråkigt väder, mulet och grått ute. Och min älskling har inte vaknat än så det är tråkigt att bara sitta upp och ner.
Justja, glömde berätta att jag fått nya grannar. Äldre kvinna och man och deras 20 åriga son från Västerås. Han bor i Västerås men är här ofta. Jag har inte sett honom än men mamma pratade med han igår, dom har en liten hund också. Kanske att man kan få sig en ny kompis då, hunden alltså.
Nu ska jag kika runt på "spökhus" på Internet och vänta tills min karl vaknar så man kan planera dagen. Hejsvejs

Inga kommentarer: