fredag, augusti 01, 2008

Grillat till middag!

Sådär ja, nu har man pratat med älsklingen. Han ska tydlingen bort med några kompisar och festa och sova i en bil. Han kommer hem i morgon. Kommer vara orolig som satan ikväll, men jag litar på honom. Men det värsta är väl om han tappar bort kompisarna så han inte har någonstanns att sova och sånt.
Nej usch, jag får inte tänka så mycket. Jag älskar han och han älskar mig, vi har det bra ihop och ingenting kommer hända.
Nu luktar det iaf gott, grillat blir det till middag idag. Väntar bara in bror Andrej nu som ska komma hit och äta. Efter maten ska jag fixa mig lite (om jag orkar) och sen åka iväg till Jenny till 19:30 tiden. Ann-Marie är säkert där då och GusstN kommer hem vid 20 tiden ungefär. Vi ska planera morgondagen, vart vi ska åka på våran spökjakt någonstanns. Och sen kanske det blir film också, vi får se.
Om jag kommer hem sent hörs vi i morgon, kanske sover kvar där också. Men om jag kommer hem i tid så hörs vi nog då.
Ha en trevlig kväll så länge!

Inga kommentarer: