måndag, november 30, 2009

SORRY

Godkväll! Tänkte bara meddela att jag har gjort illa knät som fan idag och jag har feber därför jag inte uppdaterat som jag lovat att göra!

Och jag har också bakat både budapesttårta och kärleksmums (en hel plåt), vissa kallar den viktoriakaka eller något. Iallafall, Kusin Cathrine hjälpte med med det så när Tobias kom hem från skolan fick han tårta, kaffe och kaka.

Iallafall så har jag inte orkat uppdaterat här idag, sorry. Har som sagt feber och gjort illa knät så haltar just nu, kan inte gå i trappor heller så tur att vi har hiss eftersom vi bor längst upp. Sitter hos mamma och pappa nu och har duschat här, skönt! Ska åka och hämta Tobias nu och åka hem och se på tv en stund sen sova, får se när jag uppdaterar nästa gång. Denna vecka kommer bli jobbig och jag är sjuk så ha det bra så hörs vi när vi hörs, kanske i morgon kanske på Onsdag!

Mitt hjärta slår för dig Tobias!

Inga kommentarer: