tisdag, november 24, 2009

ÄLSKLING

Ja nu ska jag åka och hämta min älskling strax. Han är så duktig som jobbar på kvällarna, stolt över honom!

När vi kommer hem blir det kvällsmat, en varsin kycklinghamburgare får det bli. Sen ska vi nog göra rischokladen för det tar inte längre än 10 minuter.
Ska sova tidigt idag för i morgon ska vi upp vid 06:00 tiden för Tobias ska till skolan.

I morgon blir det fullt upp också lär jag säga, ska till Sandviken en vända och inhandla massa saker och ska till banken hit och dit och greja. Men men, säger godnatt nu för resten av kvällen vill jag vara med Tobias bara, min älsklingsplutt!

Tobias, om du läser detta som jag inte tror du gör så ska du vet att jag älskar dig. Nu när vi är sambos så blir det inte att han läser min blogg, skriver till mig på Internet eller något eftersom vi är ju hela tiden förutom när han är i skolan eller jobbar! Kan säga att all svartsjuka försvinner också, nästan all iallafall. Jag älskar livet just nu, är lycklig förutom en sak som kommer hända inom kort, men det är som det är och det är bestämt så det får bli så. Allt ordnar sig till slut även om man går den jobbiga vägen. Nu ska jag dra, puss! <3

1 kommentar:

Jenni sa...

jag kunde inte skicka mer sms, kompis hade gått ut tydligen. men ja det är min adress där vi bor. skicka sms till mig och skriv vad du menar. alltså det som kommer hända inom kort. puss