torsdag, november 05, 2009

091105

Hallå! Filmen igår var rätt läskig men är inte rädd såhär efteråt såvida inte Tobias går upp och ställer sig vid sängkanten i 3 timmar som den där tjejen gjorde i filmen. Det som var läskigast var ju att det verkligen var på riktigt också, en demon som var efter tjejen. Ska inte berätta slutet men det var vidrigt. Ett måste är att se den där filmen.
Hade iallafall jättemysigt innan bion för vi hämtade min kusin Cathrine lite tidigare så åkte vi in till Gävle, parkerade och gick och satt oss på ett mysigt fik och drack milkshake.

Inatt kunde jag iallafall inte sova något, kallsvettades hela natten och Tobias låg och snarkade och pratade i sömnen som ett litet barn, han är min lilla bäbis men iallafall. I morse kände han sig inge pigg alls och han är helt hängig så han vart hemma från skolan. Jag gjorde frukost till oss i morse iallafall, äggröra, fralla, bacon och kaffe. Sen nu har vi vart upp till Arbetsförmedlingen för jag har lämnat lite papper, ska på möte där nästa vecka om ny handlingsplan, såvida jag inte börjat haft praktik hos Jasmin på frisörsalongen i Sandviken eller jobbar hos hennes man i hans butik.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Tobias och se på TV, väntar på att min bror ska ringa om en sak. Hörs senare! Förresten, det är snöstorm ute, snön bara yr och helt vitt på marken. Hittills har det bara vart snöblandat regn men nu är det snö och det bara vräker ner. Aja, hörs sen!

Inga kommentarer: