lördag, november 14, 2009

FAGERSTA BY

Si sådär ja, nu är jag hemma igen från min, mamma och pappas tripp till Morgongåva där lilla "ullared" ligger. Dock var det världens sämsta ställe, var som Rusta fast lite mer grejer till bilar och verktyg fast mycket dyrare. Köpte iallafall lite småsaker, Tandborstmugg (svartvit i keramik), pepparkakor, ananas, äggnudlar, tonfisk, converse-skor (svartvita) fast i nått konstigt märke, sen ett par tjocka svarta långa leggings och ett par tunnare med dragkedja på längst ner (SOM BILDEN).

På vägen hem åkte vi igenom Horndal, det väckte minnen kan jag lova. Saknar Sabina och alla där borta, Poccahontas! HAHA. Handlade lite mat där iallafall, nu när vi kom hem hit till mamma och pappa bakade jag nougatkaka som jag ska bjuda på i morgon när svärfar kommer och hälsar på mig och Tobias.

Ska skära upp kakan nu och lägga det i något och sen gå ner till mitt gamla rum och ta en film, Twilight blir det ikväll. Tobias slutar 18.00 så ska hämta han då, sen ska vi hem och göra Dollarchips och finsk korv. Få se om jag uppdaterar nå mer ikväll, det här är min och Tobias ända kväll tillsammans nästan då han slutar tidigt. I morgon är han ledig vilket är skönt, sen ska han jobba varje dag resten av månaden ut, så nu önskar jag er en trevlig kväll och godnatt!

1 kommentar:

Jenni sa...

Yes precis. Du kan ju googla och se om du hittar. Det finns färdiga rutor, men dom brukar vara rätt dyra (typ 80 spänn för 6 rutor) Jag köpte en rulle sånt där från Kungens kurva, men kommer inte ihåg från vilken affär. Det är jobbigt att skära ut rutorna för hand, men det är jävla mkt billigare. En rulle kostar typ 70-90 kr, och det räcker till en hel rad i badrummet. Du kan ju köpa när du kommer hit :)