tisdag, november 03, 2009

091003

Hallå! Måste säga några saker nu innan jag skjutsar iväg världens surpuppa till jobbet. Imorse gick vi upp 06:30. Skyndade oss utav HELvete för att hinna fixa oss, äta frukost och åka och tanka, sen 3,5 mil till Sandviken i regnrusket också. När vi kom fram fick vi veta att Tobias började mycket senare, JIPPIE. Tack för stressmage idiotskola som inte ger ut schema till elverna.

Stod ute i kylan i över 2 timmar och väntade på Wicky. Sen umgicks vi till Tobias slutade 14:00. Hämtade han och Sofia och åkte runt i Sandviken för dom skulle fixa papper och hämta ut nå kort. Undra om Tobbe vart nöjd, ser ut som han blitt misshandlad på kortet för färgen var konstig i maskinen. Kom iallafall hem för 1 timme sedan, har världens huvudvärk och vill helst lägga mig ner och sova hela vintern.

Det ända som vart bra idag är min nya T-shirt med en bild på moderatpuckot Reinfeldt sen står det som på bilden under, Gör Reinfeldt arbetslös, innan du själv blir det. Ska inte disskutera politik med er här nu i bloggen för jag har huvudvärk och jag blir förbannad utav helvete. Men den där Reinfeldt lovade ungdomar jobb, finns de nå jobb? NEJ. Okej, det har vart lågkonjuktur hit och dit men skitsamma. LÄR BLI ÄNDRING, Socialdemokraterna/vänster/mijöpartiet håller ihop, och det ska vara dom RÖDA!

En sak till som vart rätt okej idag är att chefen Jasmin ringde och bad mig jobba i morgon, jippie. Hoppas inte det kommer in 1000 gamlingar och vill bli klippta, dom gnäller om man råkar ha i lite vax/hårspray eller gele i deras hår efter klippningen. Vart även erbjuden jobb hos Jasmin´s mans butik idag, antingen jobba 5-6 timmar om dagen eller bli delägare. HMM, lär funderas på men jobba extra går ju alltid.

Ska skjutsa Tobias, sen pierca en brud i naveln. På återseende!

Inga kommentarer: