tisdag, november 10, 2009

HEMMA

Kom hem för en stund sedan, skjutsade Wicky till bussen och hämtade Tobias vid jobbet. Får se om jag ska se någon film nu med surpuppan här hemma eller det blir. Är trött och har ont i huvudet så vi får se.

I morgon ska jag hem till mamma och pappa och plocka ur mitt rum, ska gå igenom allt som är kvart och slänga allt skit som jag inte har nytta till. Sen på Torsdag ska jag gå igenom mina klädersgarderober och rensa allt, är mycket kläder jag inte använder

Jag är förvirrad i huvudet för det kommer bara fram mer och mer saker och så mycket vi pratat igenom om har bara vart en jävla massa lögner från din sida. Jag älskar dig och vet att du älskar mig men det här tar på mig. Att mer och mer saker kommer fram smygandes som du ljugit om för mig och folk som vill förstöra mellan oss hur FAN orkar dom?!
Jag ställer mig frågan varje dag om det här är rätt, om det är såhär det ska vara. ALLT funkar så bra men när det kommer upp sånna här diskussioner blir du en annan person, en person jag är rädd för, en person jag inte kan leva med. Jag vill att du ska vara den söta och ärliga personen jag trodde du var men tydlingen inte. Om du kommer fortsätta såhär orkar jag inte detta mer. Förlåt men det är sant!

Mitt huvud dunkar och har en klump i halsen, vill lägga mig och drömma mig bort till den plats som var förut. Mina tankar tar över mitt huvud och jag blir rädd och förvirrad.

1 kommentar:

Jenni sa...

Älskade vän! Jag ringer dig sen så vi kan prata <3 Kan du inte ta och masa din röv ner hit till Stockholm? Att åka bil kostar ju inte så himla mycket (vi brukar betala max 400:- fram o tillbaka) Men ska du åka själv blir det ju billigare att åka buss :)