söndag, november 22, 2009

091122

Godkväll allesammans! Idag sov jag och Tobias ut och gick upp vid 09:30 tiden först. Jag gjorde frukost åt oss, ostfrallor och äggröra vilket Tobias älskade. Sen var det bar att fixa oss innan mamma och pappa kom och hämtade oss, skjutsade Tobias till jobbet för han började 11:00. Sen åkte jag, mamma och pappa in till Valbo och gick på Ikea, åt på Ikea också, mumsigt som vanligt. Sen åkte vi förbi Sandviken på vägen hem och gick in på Rusta och DollarStore, köpte en massa saker där med.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, ska hämta Tobias 18:00 sen åka hem och göra mat, Lax och potatisklyftor!

Det jag handlade idag..

Ikea
Galjar
Pastaslev
3 glasburkar (gammeldagsta) som vi ska ha till julgodis.
3 timer´s till våra nya lampor hemma.

Rusta
Julgran
Julgranstillbehöv som stjärna längst upp på toppen, pärlband, ljusbelysning
Dynor till köksstolarna
Hårspray

DollarStore
2 st ansiktsmasker (choklad och honung)
Hårinpackning
Svartsilver glitter till julgranen
Svart smalt glitter till julgranen
Silverglitter gulor till julgranen
Svarta med lite silvermönster på till julgranen

Annars idag har jag inte köpt så mycket, piercingsmycken 4 stycken och lite mer småsaker. Sen är det mer saker jag köpt men inte kommer ihåg just nu också. Jag ska försöka knäppa lite kort på allt i morgon och visa er, ikväll orkar jag inte! Måste packa upp allt när jag kommer hem och få i ordning också, har massa påsar med saker i nu!

Ikväll ska jag duscha och ha peeling på hela kroppen, göra hårinpackning och ansiktsmask.
Sen smörja kroppen med jordgubbslotion från The body shop! Tänkte också fixa naglarna, blir ingen förlängning nu utan blir någon snygg ljust nagerlack!

Inga kommentarer: