onsdag, november 25, 2009

091125

Goddag! Idag gick jag upp vid 09:00 tiden, duschade och åkte till banken, sen betalade jag räkningar. Åkte hem till pappa och vi åkte och handlade massa. Sitter hemma hos mor och far nu men ska precis åka hem, ska göra mat sen fixa mig och åka till Sandviken till 14:00 då Tobias slutar.

Vi ska till Rusta, Lidl, DollarStore, Klädjätten, Guldfynd, ÖB och någon mataffär. Sen tar troligtvis Tobias bussen till Hofors och jag möter syrran och mamma på stan vid 16:30. Sen blir det en fika med dom någonstanns.
Tobias ska ju ändå jobba 17-21 så kan lika gärna va kvar i Sandviken istället för att sitta ensam hemma i lägenheten tills 21:00. Vid 22 ikväll ska jag byta bil med pappa också, får låna volvon idag!

Nu ska jag åka iväg, hörs ikväll!

Kortet är på min älskade kissemiss, min flyffboll! Saknar han nu när jag inte bor hemma längre. Men vet ju en som alltid kommer och ska gosa när jag är hemma, han ligger brevid tagentbordet nu och kurrar!

Inga kommentarer: