torsdag, november 26, 2009

4 SAKER

BERÄTTA 4 SAKER DU KALLAS FÖR
- Sandie
- Bajsrumpan
- Fisungen
- Älskling
( Dom 3 sista är av Tobias )

BERÄTTA 4 SANNINGAR OM DIG SJÄLV
- Jag är beroende av utsmyckning, tatueringar och piercingar är konst för mig.
- Jag tycker om smärta, som när tatueringsnålen åker in och ut i huden t ex eller en kanyl igenom kroppen.
- Jag är jättemörkrädd, ibland vågar jag knappt gå på toa själv. Alltid Tobias som släcker sista lampan så jag kan vara helt ihopsnurrad i täcket när det blir kolsvart.
- Jag dricker inte alkohol, har aldrig tyckt om det.

BERÄTTA 4 SAKER DU GJORT IDAG
- Tagit "svin"infulensasprutan, får se om jag blir nå sjuk av det då.
- Målat ett till lager vitt runt fönstret i badrummet, målade igårkväll också.
- Kört en massa bil
- Tvättat, städat lägenheten och donat.

BERÄTTA 4 SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU
- Svarta ribbade leggings
- Svarta underkläder i spets
- Svart spänd tuptoppklänning
- Svart kofta

SKRIV NER 4 SAKER DU HATAR
- Krig i världen, varför alla bråk, missförstånd och MAKT som folk vill ha?
- Djurplågeri, finns ingenting som är värre nästan.
- Sjukdomar, varför ska unga folk drabbas av t ex cancer? Varför ska små barn dö av sjukdomar? Gud satte oss till världen för att leva ett långt och lyckligt liv inte för att dö i någon sjukdom. Fast mycket saker som är cancerframkallande bidrar ju människan till själv.
- MODERATERNA

SKRIV NER 4 SAKER DU ÄLSKAR
- TOBIAS PIIPPOLAINEN, min älskade fästman och sambo <3
- Böcker, älskar att läsa. Men bara böcker som är riktiga. Som den boken jag läser nu om en Rysk tjej som åker till en övergiven stad, spökstaden där ingen kan bo, där alla dog av en explosion så det vart radioaktivt. Ska berätta mer om den boken i morgon.
- MUSIK, saknar verkligen att kunna sitta och klinka på min gitarr. Jag vill att min handled ska kunna vridas så man kan spela men det gör den inte. Rock N Roll 4 ever.
- Politik, idag satt jag och kollade på 2:an hur länge som helst om politik. Dom tog upp bla om fisket, jobb till ungdomar, utlandstjänster inom militära och jag satt och hade egen debatt mot tvn kan jag säga. Kan sitta i timmar och prata politik.


Inga kommentarer: