söndag, november 15, 2009

091115

Halloj! Idag vart det sovmorgon till 11:00. Då gick vi upp och städade hela lägenheten (igen). Dammtorka, Dammsög och plockade undan allting.

Nu är Tobias pappa, min svärfar påväg hit för Söndagsfika. Blir mysigt, jag som bakade nougatkakor igår så det blir gott. Dock kan jag inte dricka kaffe för jag får halsbränna direkt.

Annars idag vet jag inte riktigt va vi ska göra, Tobias är ledig så det är skönt. Vi ska iallafall ner till mamma en sväng för pappa jobbar så vi tänkte hålla henne sällskap sen ska jag fortsätta gå igenom massa saker i mitt rum, alla skolböcker och sånt som ska läggas undan. Egentligen vet jag inte va jag ska göra med allt. Ska ta med lite kort hit sen som jag hittade i förrgår när jag städade, då ska du få se Jenni. En massa kort på dig sen vi var små.

Nu ska jag sätta på kaffe så det är klart tills svärfar kommer, hörs sen!

1 kommentar:

Jenni sa...

HAHAHAHA nej dom vill jag INTE se, usch fyfaaaan hahahaha