onsdag, november 18, 2009

1000 PÅSAR

Har ätit och städat lägenheten nyss här hemma och ska snart åka ner till mamma och pappa igen! Ska gå igenom 1000 påsar som jag har med en massa skitsaker i, tiotusen olika snoddar, hårspännen m.m som jag ska gå igenom. Har även tusen cd-skivor som jag ska kolla vad jag ska ha kvar och inte ha kvar. Kan ju säga att det blir en hel del att gå igenom idag. Vill få det klart så fort som möjligt för pappa ska ju göra om mitt gamla rum, byta golv, nya tapeter och nya möbler. Det lär ju ta sin lilla tid men vill få ut allt mitt så han kan börja när han vill.

Ska ju också åka med pappa till kungsgården sen, vi ska hämta volvon! Tobias ska jobba ikväll och finns inga kanaler här i lägenheten så jag blir kvar hos mamma och pappa ikväll tills Tobbe slutar jobbet. Där kan man iallafall se på tv, bonde söker fru ikväll kl 20:00.

Hörs senare!

Inga kommentarer: