torsdag, november 05, 2009

FLYTTAT

Godkväll! ÅH vad jag är glad. Jag och Tobias har flyttat lite halft, hyr en lägenhet i Hofors. Allt är klart, vi ska bara bädda rent i sängen och ta hit 1 skarvkabel i morgon. Mat och allt är fyllt i köket och det är helt städat.

Nu ska vi kolla lite på tv, det är hockey. Sen ska vi steka kycklingburgare och duscha. Sen lägga oss i tid ikväll för han ska till skolan i morgon tidigt.

I morgon ska jag hem och packa med lite mer kläder sen ska jag baka dumlekakor för Tobias pappa ska skjutsa hit han efter skolan så ska bjuda på fika då så ska han få se lägenheten. Ska också lägga in allt på en extern hårdrisk på båda mina bärbara datorer sen köra igenom omstartskivangrejen så båda datorerna är helt rena. Tobias ska använda min stora bärbara dator och jag min minidator.

GUD VA ALLT KÄNNS BRA NU. Ska börja fixa lite nu, vi hörs mer i morgon, då kommer det bilder på hela lägenheten. Det ända som saknas nu är den platt-TV för vi har en liten tjock tv nu. Någon som vill skänka oss en ? hehe.
Ha det bra så länge alla, GODNATT

Inga kommentarer: